dinsdag 9 november 2010

Idee 3: Digitaal platform Communicatie


Bianca van Wel, AI&I:

"Ik kan me voorstellen dat er Avans breed meerdere docenten communicatie zijn die telkens weer zelf opnieuw het "wiel uitvinden" en we wellicht veel dingen dubbel doen. Het lijkt mij zo mooi om in elk geval een soort digitaal platform te hebben waar we materialen uit kunnen wisselen om mee te beginnen. Hopelijk leidt dit tot een aantal bijeenkomsten waarin we elkaar kunnen inspireren. We werken immers allemaal voor Avans en ik vind het juist leuk om mijn materialen te delen."

Wie sluit zich aan? Bij minimaal twee collega's gaan we aan de slag met een digitaal platform (RS).

4 opmerkingen:

  1. http://hbo.sxills.nl/communiceren/index.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeker een goed idee, liever één wiel doorontwikkelen dan weer nieuw wiel uitvinden

    Marcel van der Molen

    docent communicatie/IS Avans DenBosch AI&I CMD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mee eens, Bianca! Goed initiatief, ik doe mee.

    Hartelijke groet,
    Jantien Donkers
    Docent Communicatieve Vaardigheden, ATM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We gaan starten met een Digitaal Platform! Een afspraak wordt gemaakt om elkaar te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen